.........رهبرم اخم کند... قایقی خواهم ساخت.خواهم انداخت به دریای دل اربابم.قایق از خشم پراست و دل از نفرت تکفیری ها.قصه ی فهمیده باز تکرار کنم؟ نه دگر این بار دعوا به سر سربند نیست. همه ی سر بند ها نام یا فاطمه است. نشود تکرار باز عاشورا.خیمه ها این بار جایش امن است.علم عباس هم دست نیکوی گل سرسبد فاطمه است.رهبرم خامنه ایست.رهبرم سید و اولاد علی است.رهبرم اخم کند به خدا مادرتان داغ شما می بیند.حاج همت رفته، کاظمی دیگر نیست، پدر موشک ایران هم رفت.لیک از عالم غیب باز با ما هستند.حاج قاسم هم هست که سلیمانی کرد همه دنیا را فتح.همه ی ما هستیم کور خوانید اگر باز هم فکر بسم رب الشهدا و الصدیقین...
ما را در سایت بسم رب الشهدا و الصدیقین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 24 شهريور 1395 ساعت: 2:26